[python] Nejvyšší číslo z databáze - řazení

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Pátek Srpen 24 12:23:40 CEST 2018

Udělal bych to takhle:
https://gist.github.com/messa/bf39800e3493896a6d8b36dabd78a87f

Je to ono?

Poznámka: náhled Jupyter notebooku v Github gistu nefunguje na mobilu,
musíte si to otevřít v plnotučném prohlížeči

PM