[python] Je k dispozici novější verze?

Petr Blahoš petr na blahos.com
Pondělí Prosinec 3 19:46:03 CET 2018

> To je na nějakých desktopech? Na Windows nebo tak něčem?

Ano. Desktopech, a Windows. Ikdyž to podle mě nedělá rozdíl.

> Jde o aktualizaci programů v noci, nebo se fakt musí řešit nějaké
> HA/nepřerušený běh?

V noci nestačí, HA/nepřeušený běh se řešit musí.

> Asi znáš věci jako Ansible, Chocolatey... V čem konkrétně nevyhovují?

No, jen tak zběžně znám, ale nedovedu si představit, jak konkrétně zrovna
tohle
udělat. Já totiž neřeším problém jak na tu stanici něco dostat nebo jak tam
něco
spustit, ale jak co nejjednoduššeji v tom běžícím program poznat, že se má
ukončit.
Nebo se v něčem nějak škaredě mýlím?

A nechápejte mě špatně, já to umím udělat, ale říkám si, že pip už řeší tu
otázku, zda
tohle je novější verze než tamto, a doufal jsem, že ta jeho funkcionalita
půjde využít.

--
Petr