[python] Přehrávání v pyAudio

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Úterý Prosinec 4 22:29:43 CET 2018

Ani wx.python ani audio jsem nikdy nedelal. Ale pripada mi, ze si budes
muset nastudovat thready (v jednom prehravat, v druhem ovladat) nebo rovnou
procesy (pres multiprocessing).

Ale ber to s rezervou, o wx.python nic nevim.

  Jirka