[python] Přehrávání v pyAudio

Ctibor.Plasek Ctibor.Plasek na seznam.cz
Středa Prosinec 5 18:03:38 CET 2018

jj. Díky moc vám oběma. Ten první odkaz mi pomohl a už mi to funguje.
Akorát teď řeším další problém - jak spustit více vláken. Ale myslím, že
jsem našel:

http://212.47.236.10/doku.php?id=python:misc:wxpython_postevent_threading

Ještě jednou díky moc.

Ctibor

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Blahoš <petr na blahos.com>
Komu: python na py.cz
Datum: 5. 12. 2018 9:21:19
Předmět: Re: [python] Přehrávání v pyAudio
"

No, jde o to, že ta funkce PrehrajSoubor se zavolá jen jednou, pokaždé,
když zmáčkneš tlačíto Prehraj. Takže při každém stisku tlačítka přehraje

jeden chunk.

Jak radí Jirka, nastuduj si thready. Pozor, u wxpythonu můžeš volat funkce
wxpythonu

jenom z hlavního threadu - musíš nějak posílat tomu hlavnímu threadu zprávy,
ať to

udělá. Myslím, že by se Ti hodily tyto 2 texty:

https://wiki.wxpython.org/Non-Blocking%20Gui
(https://wiki.wxpython.org/Non-Blocking%20Gui)

https://wiki.wxpython.org/LongRunningTasks
(https://wiki.wxpython.org/LongRunningTasks)

--

Petr

On Tue, Dec 4, 2018 at 7:34 PM Ctibor.Plasek <Ctibor.Plasek na seznam.cz