[python] Pyvo v Liberci už ve středu 14. 2.

Vláďa Macek macek na sandbox.cz
Čtvrtek Únor 15 12:54:54 CET 2018

On 9.2.2018 13:49, Ondřej Caletka wrote:
> Zdravím Pythonisty z Liberce a okolí,
>  středu 14. 2. se v Liberci uskuteční historicky první neformální sraz
> Pyvo:
>
> https://pyvo.cz/liberec-pyvo/
>
> Stále sháníme lidi, kteří by rádi vystoupili s nějakou přednáškou nebo
> lightning talkem s Pythonovskou tématikou. Pokud byste chtěli vystoupit
> s regulérní přednáškou, napište mi prosím, pokud chcete alespoň
> lightning talk (5 minut), zapište se do seznamu na lipyvo.jdem.cz
>
> Díky a těším se na setkání!
>
> Ondřej Caletka

Ondro, Petře a všichni vystupující,

za sebe DĚKUJU za první liberecké pyvo!

Musel jsem dříve odejít, ale doufám, že večer pokračoval i dál ve veselém
duchu a třeba se ještě dozvím podrobnosti! :-)

Vláďa