[python] snap?

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Pondělí Únor 19 20:54:30 CET 2018

On 2018-02-19, 17:44 GMT, Vláďa Macek wrote:
> Zdar, pouzili jste uz nekdo snap jako packaging/distribution/deployment
> tool pro vas Python nebo Django projekt?

a) jsem od konkurence, my tady propagujeme FlatPak
   (https://www.flatpak.org/)

b) Jak Snap, tak Flatpak, jsou spíše na desktopové projekty, ne?
   Pokud děláš něco serveroidního (nebo konzolového) nestačil by
   úplně normální Docker kontejner?

Hezký den,

Matěj
--
https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl na ceplovi.cz
GPG Finger: 3C76 A027 CA45 AD70 98B5  BC1D 7920 5802 880B C9D8

Books aren't written - they're rewritten. Including your own. It
is one of the hardest things to accept, especially after the
seventh rewrite hasn't quite done it.
  -- Michael Crichton, alluding to Steele MacKaye (1889) article
     where he said this about theater plays.