[python] table querying

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Pondělí Březen 5 14:51:42 CET 2018

Ja si tohle vetsinou pisu na kolene, byva to rychlejsi nez pouzit nejaky
hotovy nastroj. Vetsinou potrebuju jen dve nebo tri podminky a je pro mne
jednodussi to pomoci "csv" modulu napsat, nez se zabyvat nejakym importem.
Pokud je to hodne dat, poustim to pod pypy.

Ale YMMV :)

  Jirka