[python] table querying

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Pondělí Březen 5 16:02:38 CET 2018

No, je na to jeden takový super jazyk - Python :)

I když teda existuje jazyk, ve kterém se nějaké adhoc datové transformační
pipelines dělají ještě lépe - Javascript. Škoda, že Python list nemá metodu
map, musí se to dělat minimálně přes list comprehensions, což je sice
obecnější, ale o něco pomaleji se to píše.

Pro old-schoolery potom grep, sed a awk.