[python] Porovnání některých Ruby a Pythonu 3

Michal Molhanec mol-python na seznam.cz
Pátek Březen 30 12:28:16 CEST 2018

Á, to máte pravdu. Navíc kdovíproč tam jako na jediném místě bylo
"array", zatímco všechny ostatní příklady v té části používají "pole".
Tak jsem to upravil a sjednotil.

Jinak, takových porovnání jsou samozřejmě docela mraky, hned v úvodní
části mám odkazy na asi sedm jiných :)