[python] Fwd: [django-cs] PyCon CZ: Call for papers

Jakub Vysoky jakub na borka.cz
Pondělí Únor 25 21:17:19 CET 2019

Pripominam i zde!

---------- Forwarded message ---------
From: Daniel Srb ben Abraham <srb.dan na gmail.com>
Date: Mon, Feb 25, 2019 at 3:51 PM
Subject: [django-cs] PyCon CZ: Call for papers
To: django-cs <django-cs na googlegroups.com>

Ahoj,
jen chci připomenout konec CfP pro letošní PyCon CZ (do čtvrteční půlnoci).

CO JE TO?
— Je to vlastně způsob, jak se organizátorů PyConu zeptat, jestli jim váš
nápad na přednášku nebo workshop přijde dobrý.

CO POTŘEBUJU?
— Téma, o kterém bych chtěl(a) mluvit.
Já osobně skoro vždy přednáším o něčem, co mě štve, že spousta lidí neví a
přitom by jim to ušetřilo tolik práce.
Samozřejmě si můžete najít jinou motivaci. Díky přípravě přednášky se
většinou dozvíte o tématu něco nového.
Znám i lidi, kteří si přihlásí přednášku o tématu o kterém se chtějí něco
dozvědět…

CO NEPOTŘEBUJU?
— Není potřeba mít ji už hotovou, na to jsou další 4 měsíce, pokud bude
vybraná.
— Taky není potřeba, aby přednáška byla super náročná, na PyConu máme rádi
i přednášky, které něco řeknou i začátečníkům, kterých tam nechodí málo.
— Moře zkušeností s přednášením: pokud máte pocit, že nemáte dost
zkušeností, je i možnost získat pomoc zkušeného mentora.

Další info na https://cz.pycon.org/2019/proposals/ (odkaz na přihlašovací
formulář úplně dole).

E-mailová skupina django-cs na googlegroups.com
Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
---
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
„django-cs“ ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e-maily ze skupiny,
Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/2201449d-6c88-4fdd-b146-19da7512972a%40googlegroups.com
<https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/2201449d-6c88-4fdd-b146-19da7512972a%40googlegroups.com?utm_medium=email&utm_source=footer>
.
Další možnosti najdete na https://groups.google.com/d/optout.