[python] pandas to excel bez přepsání původních hodnot

radekmesner na gmail.com radekmesner na gmail.com
Pondělí Květen 20 19:00:16 CEST 2019

Dobrý den,
mám tady další velice (určitě pro vás) jednoduchý problém, s kterým se nedokážu poprat.

Mám napsaný skript, který mi každý den vypíše data a exportuje do .xlsx souboru, kde filtruji do dvou sheets (BOT, SLD).

Potřeboval bych, aby se další den hodnoty doplnily na nový řádek opět podle filtru (BOT, SLD). Takhle se tabulka pokaždé přepíše.

# získání informace o vyplněných příkazech

exekuce = (e for e in ib.fills() if e.contract.secType == "STK")
exekuce = [(e.contract.symbol,e.time,e.execution.side,e.execution.shares,e.execution.avgPrice,e.execution.orderRef)
           for e in exekuce]
exe=pd.DataFrame(exekuce, columns=['symbol', 'cas','smer','akcii','cena','ref'])
#exe['cas'] = pd.to_datetime(exe['cas'], format="%m/%d/%Y")
exe.set_index("symbol",inplace=True)
print(exe)

# DataFrame si pro kontrolu vypíšeme
exe

# Uložíme do excelu, zvlášť nákup a zvlášť prodej
exe_bot = exe[exe['smer']=='BOT']
exe_sld = exe[exe['smer']=='SLD']

with pd.ExcelWriter('exekuce.xlsx') as writer:
    exe_bot.to_excel(writer, sheet_name='Nákup')
    exe_sld.to_excel(writer, sheet_name='Prodej')

Děkuji za případnou pomoc. Předem upozorňuji, že jsem naprostý začátečník, tak snad je to srozumitelné.