[python] key binding and listen in background

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Čtvrtek Únor 13 08:48:59 CET 2020

Nevím zda jsem Tě správně pochopil:
Mám dojem že jsem kdysi zápasil s tímtéž problémem.
Potom jsem našel
http://petr.lastovicka.sweb.cz/ostatni.html#hotkey
a od té doby jej mám na každých Windows a nevím jak bych bez něj fungoval.
Asi existují i jiné, ale pro mne super.