[python] Komunita v Č. Budějovicích

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Úterý Únor 25 14:04:21 CET 2020

Takový nápad, co po modernu udelat nejaky "online" uskupení pro lidi kteří
to nemají do prahy či brna kousek ? Udělali bychom nějakou živou přednášku
třeba přes twitch a pak můžem diskutovat. Moc se to podle mě neliší a
člověk si zvykne na moderní pracovní zaměření. Pokud by nás bylo víc
naskočil bych si taky a přednášky bych mohl archivovat a občas
poorganizovat sraz. Potřebuju python oprášit tak by to byla dobrá
příležitost. "potkávat" bychom se mohli třeba co 14dní radit se můžem tady,
je tu hodně odborníků a věřim že by to mohlo konferenci posunout (jak to
dělá každá mladá vlna).

Když bude zájem, v sobotu můžem zkusit testovací vysílání.