[python] python a dcim

petr.bolf na domogled.com petr.bolf na domogled.com
Neděle Leden 26 20:18:59 CET 2020

jasně. Určitě to musí jít. Mě to hledání mtp knihovny odvedlo směrem k
ssh serveru na mobilu a vyřešil jsem to tímto. Měl jsem s tím mtp nějaký
problém, určitě mě trápila rychlost (teda pomalost) a to i v tom Nemu. A
pak tam bylo ještě něco, na čem jsem se zasekl a použil to ssh. Ale to
zas vyžaduje na mobilu spustit ssh server (případně obráceně, na mobilu
klienta a posílat na server).

Petr Bolf