[python] Uloženie UNICODE do clipboard

dominik.sevc na gmail.com dominik.sevc na gmail.com
Úterý Leden 28 18:08:03 CET 2020

Dňa utorok, 28. januára 2020 17:34:27 UTC+1 domin... na gmail.com napísal(a):
> Dňa utorok, 28. januára 2020 16:29:17 UTC+1 Rastislav Vojtko napísal(a):

> ahoj.
>
> Nefunguje to dobre.
> Neviem preco ale ak to spustam tak ze mam kod otvoreny v IDE tak to funguje dobre.
> ale ak zavriem okno a spustam to ako subor (normalen nan kliknem alebo cez enter) tak funguje len ked vyberiem polozku bez diakritiky . ak je niekde diakritika tak to zblbne.. a ani neviem v com presne ..
> ak to ovorim v IDE tak to funguje aj s diakritikou..
>
> nie je potrebne nieco nastavit cez kod ? nejake default kodovanie na utf-8

> [...]

ahoj .
docasne som to vyriesil takto:

import sys
reload(sys)
sys.setdefaultencoding("utf-8")

neviem ci je to spravne ale funguje to ..

otazka je ci to neovplivni ine procesi na pozadi ???