[python] PyVo online

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Úterý Březen 3 13:37:58 CET 2020

Cau,

Nikdo se už neozval asi se mě zalekli, takže - asi zas taková potřeba není.
Wikipage spíchnu u nás na wikině brmlabu (asi spíš ideologickou). Myslím že
na to půjdu odzadu, přijdu teďka 18 na věneček a zkusím vyslídit nějaké
spolupracovníky a pak prostě vyhlásíme první Online Pyvo a uvidí se :). Já
jinak sotva mohu dělat přednášejícího když se pythonu věnuji pouze okrajově
ale technicky s tím rád pomůžu (doufaje že mě to samotného posune).

Ondra /rainbof