[python] Hledám "lektora" knihy

Rudolf PECINOVSKÝ grudyment na gmail.com
Středa Červen 9 12:01:54 CEST 2021

Končím rukopis kompletní příručky pro Python 3.10 a hledám někoho zkušenějšího, kdo by byl ochoten "pustit knihu přes palec" a upozornit na případné omyly, anebo na věci, které by v knize měly být zmíněny, ale nejsou.

Začátečníků, kteří posuzují, zda je vše srozumitelně vysvětleno, pár mám. Nepodařilo se mi ale sehnat nikoho, kdo Python rozumně ovládá, a byl by ochoten upozornit na případné odborné chyby.

Nenajde se nějaký dobrovolník?
Už bohužel není čas na hrdinství a bohužel mne dříve nenapadlo zkusit někoho sehnat zde na konferenci.