[python-i18n] tuple

Petr Nesladek petr.nesladek at seznam.cz
Thu Aug 28 08:21:43 CEST 2008

Myslím, že "entice" je v podsatě na pohled zapsaná n-tice - vím, že pro nováčkymůže být i bádání nad tím zda toto je to co zná chvilku nejistota.
Takže bych navrhl při prvním použití uivést celý název "Uspořádaná n-tice" nebo "Uspořádaná entice"  a pak již lze používat v daném dokumentu pouze zkrácený název - jen nemíchat - takový dokument  pak znechucen odkládám.

Ale jinak mi "enticce" připadá líbivější. (asi nerad čtu slova s pomlčkou, připomínají mi ano-ale ...) a raději se přikláním k Geonově návrhu.

Petr