[python] Konverze data a času

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Čtvrtek Září 22 07:34:28 CEST 2005

[to_geon]
Ten skriptík je tak cca rok starý.
Ono mě jde právě o ty desetiny, protože používáme mx.Datetime a ten v té
formě ve které ho používáme vrací čas právě včetně těch desetin sekund.
A mě už nebavilo vždy v nové aplikaci nějak ručně ten čas upravovat
abych ho mohl zkonvertovat přes time. Takže jsem si udělal tohle. V
každé nové aplikaci si pak jen naimportuju tuhle knihovnu a mám klid.

Možná že jsou jednodušší způsoby, mě v té době přišlo nejjednodušší tohle.
Má to navíc výhodu, že můžeš tomu konvertoru předat i názvy měsíců, dnů,
dopoledne/odpoledne nebo zkratky měsíců a dnů takže se to neřídí jen
lokálním nastavením. Je to dobrý, když chceš například napsat 21.
*ledna* místo 21. *leden*.

Ale jak říkám, byla to jen moje pomůcka, nic víc.

[to_MET] To by nebylo špatný, často něco hledám a procháze nějaké velké
zdroje je někdy na bednu, tady by mohly být věci co se více hodí do
českého prostředí.

TB