[python] Konverze data a času

Martin Hassman met na penguin.cz
Čtvrtek Září 22 09:13:06 CEST 2005

geon wrote:

> Mno, v tomhle jsem spíše pesimista. Již jsem viděl pár mrtvých projektů,
> které stály na myšlence databáze scriptů. Pro mě za mě, klidně to tam
> ale může vzniknout, že jo ViNiLe?

Nazdar,

cilem by nebylo vytvorit nejakou rozsahlou databasi scriptu. Zkusme to
formulovat treba jako "dalsi krucek k posileni ceske pythoni komunity".
Zatim je zalozena v podstate na:

* kdyz nevim, zeptam se v konferenci, snad nekdo odpovi
* kdyz neco vim, napisu to na wiki at to nekomu pomuze

A ted mohlo navic pribyt:

* kdo chcete, ukazte sve vytvory a nekdo se na ne podiva, treba pochvali
treba zkritizuje

Muze to byt normalni wiki stranka. Tomas Brabenec polozi zakladni kamen
a kdyz nikdo dalsi nic neukaze, skoda, ale nic se nestane. Kdyz ukaze
tim lepe.

> Wiki je na to připravena. Nicméně bych
> radil spíše použít světové žijící datábáze http://www.python.org/pypi
> nebo http://py.vaults.ca/apyllo.py?a=l  apod.

To jsou urcite moc pekne veci, treba pro odkazani z py.cz, ale pro
rozvoj ceske pythoni komunity (A to je jeden z cilu, o ktery v tehle
konferenci a na py.cz jde, ne?) IMHO nepouzitelne 8-)

met - martin hassman