[python] Podívejte se na můj Facebook profil

Kadimura Kucera invite+zro6hi6e na facebookmail.com
Úterý Září 29 12:16:36 CEST 2009

Ahoj python na py.cz,

Zřídil(a) jsem si Facebook profil, kde můžu zveřejnit svoje fotky, videa a události, a chci si vás přidat mezi své přátele, abyste  se taky mohli podívat. Nejprve se ale musíte přidat k Facebooku. Jakmile se přidáte, můžete si také vytvořit vlastní profil.

Díky,
Kadimura

K registraci do Facebooku následujte tento odkaz:
http://www.facebook.com/p.php?i=100000286410557&k=Z6E3Y5USSZ6GZGCJPC6YUUQ2W3IB4X2FU3CXE&r

Kadimura Kucera pozval(a) python na py.cz na Facebook. Pokud již od Facebooku nechcete tento typ e-mailů dostávat, kliknutím na odkaz níže jejich odběr zrušíte.
http://www.facebook.com/o.php?k=8d80ed&u=1105410849&mid=12bdbb2G41e33b21G0G8
Kanceláře organizace Facebook se nacházejí zde: 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304.