[Tutor PyCZ] Zachytavani udalosti v cyklu
geon
geon na post.cz
Pondělí Duben 3 07:50:25 CEST 2006
Martin Petr napsal(a):
> vysledku se to projevuje tak, ze pokud rychle stisknu napr. sipku nahoru
> a vpravo, had
> pri vodorovnem pohybu vlevo neudela obrat o 180°, ale udelat takovej
> zvlastni pohyb :o)
>
Zkusil jsem si tu hru zpomalit a ten zvláštní pohyb je, že prostě had
udělal krok navíc. Koukal jsem na ten hlavní cyklus a tam je vše OK -
při každém cyklu se přečte vstup a pohne hadem. To by mělo být přeci v
pořádku! A taky že je. Pak mne napadlo, že může být chyba v modulu
Console. Nechal jsem si vypisovat události v getKeyPress a ejhle co jsme
dostal:
<KeyPress Event at 9c49e0> *
<KeyRelease Event at 9c49e0>*
<KeyPress Event at 9c49e0> * @
<KeyRelease Event at 9c49e0>*
*
(ty tečky to je můj had ;-) ). Každá klávesa vrací dvě události: stisk a
uvolnění. Takže řešení je nasnadě. Musíš z fronty událostí klávesy
odebrat vždy 2 události a vrátit tu první, tu druhou zahodit.
Python forever!
--
geon
volume doprava.
Další informace o konferenci Tutor