[Tutor PyCZ] Zachytavani udalosti v cyklu

Martin Petr martin261 na gmail.com
Pondělí Duben 3 13:34:28 CEST 2006


geon napsal(a):
> Zkusil jsem si tu hru zpomalit a ten zvláštní pohyb je, že prostě had 
> udělal krok navíc. Koukal jsem na ten hlavní cyklus a tam je vše OK - 
> při každém cyklu se přečte vstup a pohne hadem. To by mělo být přeci v 
> pořádku! A taky že je. Pak mne napadlo, že může být chyba v modulu 
> Console. Nechal jsem si vypisovat události v getKeyPress a ejhle co jsme 
> dostal:
> 
> <KeyPress Event at 9c49e0>  *
> <KeyRelease Event at 9c49e0>*
> <KeyPress Event at 9c49e0>  *         @
> <KeyRelease Event at 9c49e0>*
>                             *
> 
> (ty tečky to je můj had ;-) ). Každá klávesa vrací dvě události: stisk a 
> uvolnění. Takže řešení je nasnadě. Musíš z fronty událostí klávesy 
> odebrat vždy 2 události a vrátit tu první, tu druhou zahodit.

Ha! No jasne, kdyz nastane KeyPress, tak musi logicky nastat i 
KeyRelease...ver nebo ne, pri navrhu hry jsem na to myslel, ale kdyz 
jsem pak mel problemy se zachytavanim udalosti samotnym (ten problem na 
programujte.com), tak jsem na to uplne zapomnel...

To se mi to ale hromadi ;o) Ale to je asi normalni u programovani 
cehokoliv :o)

Diky...

-- 
To follow the path:
look to the master,
follow the master,
walk with the master,
see through the master,
become the master.


Další informace o konferenci Tutor