[Tutor PyCZ] Zachytavani udalosti v cyklu

Martin Petr martin261 na gmail.com
Pondělí Duben 3 13:26:52 CEST 2006

Dekuju za podrobny komentar. Je fakt, ze jsem se snazil premyslet tak
"realne" a tak objektove az jsem to asi prehnal :o) Jak rikam, v OOP
jsem naprostej zacatecnik...
Vsechno si to prostuduju a uvidim, jak to zvladnu...taky diky za odkaz.

Martin

--
To follow the path:
look to the master,