[Tutor PyCZ] Zachytavani udalosti v cyklu

Martin Petr martin261 na gmail.com
Pondělí Duben 3 13:20:58 CEST 2006

Petr Prikryl napsal(a):
 > V Python je na mixování tabulátorů a mezer citlivý
 > v tom smyslu, že ČLOVĚK není schopen uhlídat
 > jejich korektní mixování. Doporučuji nastavit si
 > editor tak, aby stisky klávesy TAB rozgenerovával
 > na příslušný počet mezer. Lépe řečeno, aby nějakým
 > způsobem zařídil odsazování od 4 mezery.

Ano, ja vim. Psal jsem, ze jsem zapomnel spustit ve Vimu ":retab".
Myslim, ze jsem program zacal psat s editorem bez nastaveni
automatickeho nahrazovani tabulatoru mezerami, pak jsem si ale uvedomil,
ze je to tak lepsi, ale po dopsani programu uz jsem ty tabulatory
nenahradil...

> Jsem rovněž vyznavačem názoru, že použití
> tabulátoru znamená odsazení na nejbližší pozici po
> osmi znacích. To ale neznamená, že by se mělo
> vždycky odsazovat o 8.

Takze je lepsi hloubku odsazeni stridat? Mne by to zase prislo hodne
neprehledny...ale mozna jsem to jenom spatne pochopil...

> Ještě jiný pohled: Tabulátory vyjadřují, že se má
> odsadit. IMPLICITNÍ hodnota odsazení je 8 znaků.
> Zen of Python ale říká "Explicit is better than
> implicit".

Ano ano, ja to pochopil :o) jenom jsem zkratka zapomnel "prezivisi"
tabulatory nahradit mezerama...nejlepsi bude, kdyz reknu Vimovi, aby
kazdej soubor automaticky takhle formatoval, zkusim se podivat, jak na to...

Martin
--
To follow the path:
look to the master,