[Tutor PyCZ] Zachytavani udalosti v cyklu

Martin Petr martin261 na gmail.com
Pondělí Duben 3 15:28:25 CEST 2006

Petr Prikryl napsal(a):
> Ne. To si jen nerozumíme. V Pythonu prostě odsazovat
> vždy o 4 a vždy mezerami. Jak se tam dostanou (jestli
> editor rozgeneruje stisk klávesy TAB na 4 mezery),
> to už není pro výsledný zdroják důležité.

Aha, spatne jsem te pochopil...
Takze v jinych jazycich pouzivas jine odsazeni? Treba v Cecku o tech osm
mezer?
Mne zkratka to Linusovo tvrzeni prislo vtipne pravdivy. Clovek, kterej
dlouhou dobu kouka do monitoru pak muze bejt za tech osm mezer /
odsazeni vdecnej :o) Taky to s tim prilisnym zanorovanim muze bejt pravda...
Ted je otazka, kdo je vetsi autoritou: Linus Torvalds nebo Guido van
Rossum ;o))) Ne, delam si srandu...

Tak uz jsem si ten kod upravil na ty ctyri mezery kazdy odsazeni a je
fakt, ze se ten kod o dost zuzil.

--
To follow the path:
look to the master,