[Tutor PyCZ] Zachytavani udalosti v cyklu

Martin Petr martin261 na gmail.com
Pondělí Duben 3 15:31:34 CEST 2006

geon napsal(a):

> jasně že ne u GvR, ale u Googla odsazuje na 2 .....

Jo, taky jsem to cetl. Myslim, ze to bylo tady:
http://www.artima.com/weblogs/index.jsp?blogger=guido
Odsazovani na dve mezery, to uz je podle me ale fakt trosku moc malo, v
tom se prece nikdo nemuze orientovat. Ty ctyri mi jeste prijdou jakz
takz...ale programovanim se nezivim, takze me klidne odpalkujte s tim,
ze tomu nerozumim ;o)

--
To follow the path:
look to the master,