[Tutor PyCZ] vytvoření serveru

Jakub Vojáček Jakohv na seznam.cz
Úterý Srpen 15 19:01:31 CEST 2006

Sory, že tady takle spamuju, ale myslím, že bych tady mohl rozepsat jak mi to funguje, jestli není nějaké efektivnější řešení.

Nejdřív se musí pustit server u mě. Ten se připojuje přes socket. Potom se může připojit uživatel. Když se připojí, tak se mu přidělí port a na ten se pak otevře nový server pomocí thread. Když se hráč pohne tak se odešle přes jiný socket server příkaz na můj server. Můj server potom rozešle všem serverum vytvořeném pomocí thread přikaz a ten ho vykoná. Komunikace (s.connect)přes kterou uživatel odesílá příkaz se pokaždé otevírá znovu.

Blujacker