[Tutor PyCZ] vytvoření serveru

Pavel Kosina geon na post.cz
Úterý Srpen 15 19:14:32 CEST 2006

Jakub Vojáček napsal(a):
> Sory, že tady takle spamuju, ale myslím, že bych tady mohl rozepsat jak mi to funguje, jestli není nějaké efektivnější řešení.

v pohodě, aspon se ¨tu něco děje... poslední dobou to je dost mrtvé
> Nejdřív se musí pustit server u mě. Ten se připojuje přes socket. Potom se může připojit uživatel. Když se připojí, tak se mu přidělí port a na ten se pak otevře nový server pomocí thread.
proč se otevírá přes thread nový port, když už jeden je? nešlo by, že by
se používal pořád stejný port? Pouze v případě, že by spojení spadlo,
otevíral by se nový...  Myslím, že potřebuješ, aby byly porty pořád
otevřené, aby mohl server zasílat zprávy všem klientům...

--
geon
Pavel Kosina