[Tutor PyCZ] mod_python Tutorial

geon geon na post.cz
Čtvrtek Leden 12 09:51:02 CET 2006

Tomas Brabenec napsal(a):

> Zdravim vsechny,
>
> trosku koketuju s mod_python.
> Docela se mi dari a libi se mi to, ale nechci pouzivat PSP. Vsude
> nachazim tutorialy na pouzivani PSP, ale PSP ja pouzivat nechci.
> Zkousel jsem mod_python.publisher, ale to mi taky tak uplne
> nevyhovuje. Chtel bych psat klasicke Py, kde bych mohl vyuzivat
> dedicnost a vsechny dalsi vymozenosti OOP a Pythonu, coz se mi napr.
> PSP nedari. Nechci nahradu PHP, chci psat v Pythonu tak jak jsem zvykly.
> Nevite nekdo o nejakem peknem tutorialu, ten co je na modpython.org je
> takovy dost skromny.

> [...]

Jestli jsem dobře mod_python pochopil, jak si s ním ted týden hraji, tak
sám o sobě může pracovat v několika režimech.
mod_python.publisher je jedním z nich. Ten druhý, ale v tutoriálu
http://www.modpython.org/live/current/doc-html/modpython.html vlastně
první, je možná to co chceš:
http://www.modpython.org/live/current/doc-html/inst-testing.html .
Takhle si pythonýrským způsobem naprogramuješ co chceš a vrátíš to ve
formě řetězce.

Jinak myslím, že nějaký jiný tutoriál na samotný mod_python není, soudě
podle http://simon.incutio.com/archive/2003/10/03/modPythonIntro , který
byl psán v roce 2003 a on tam sliboval, že něco udělá.

Vyjímka je pravidlo.