[Tutor PyCZ] mod_python Tutorial

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Čtvrtek Leden 12 10:09:15 CET 2006

geon napsal(a):
> Jestli jsem dobře mod_python pochopil, jak si s ním ted týden hraji,
> tak sám o sobě může pracovat v několika režimech.
> mod_python.publisher je jedním z nich. Ten druhý, ale v tutoriálu
> http://www.modpython.org/live/current/doc-html/modpython.html vlastně
> první, je možná to co chceš:
> http://www.modpython.org/live/current/doc-html/inst-testing.html .
> Takhle si pythonýrským způsobem naprogramuješ co chceš a vrátíš to ve
> formě řetězce.
>
> Jinak myslím, že nějaký jiný tutoriál na samotný mod_python není,
> [...]

No, ja myslel, ze mod_python.publusher je to prave orechove, ale asi
neco delam spatne.

Kdy si vytvorim skript ahoj.py a uvnit funkci index() a otevru
http://localhost/scripty.py
Tak mi to vypise to co mi fce index() vrati (takze OK), kdyz vytvorim
fci kokos() a zavolam http://localhost/scripty.py/kokos tak to taky slape.

Ale kdyz si vytvorim:

class index:
    def index():
       return "Ahos svete"

Tak mi to vypise na stranku index.index

Chtel bych si treba udelat jeden skript, ktery bude obsahovat sablonu
HTML a v ostatnich skriptech ho budu volat a prepisovat si jen ty casti,
co chci.

Napr.: vytvorim si tridu a v ni fce na vypisovani obsahu a kdyz budu
chtit zmenit treba paticku stranky tak si tento skript zavolam a zmenim
jen funkci, ktera prepisuje prave tu paticku.
Proste klasika, dedicnost.

Tomas Brabenec
http://brabenec.net