[Tutor PyCZ] mod_python Tutorial

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Čtvrtek Leden 12 12:01:04 CET 2006

Uplne idealni by bylo kdybych mohl mit klasicky skript a misto aby print
"retezec" slo na konzolu, vypisovalo by se to na strance, ale to chci
asi moc ze ?
Puvodne jsem totiz myslel, ze takhle mod_python funguje :-(

Tomas Brabenec
http://brabenec.net