[Tutor PyCZ] mod_python Tutorial

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Pátek Leden 13 09:33:04 CET 2006

Tak este raz, nejak mi to odeslani zablbnulo.

Tak to se mi to chova uplne stejne jako tobe, ale je divny, ze kdyz
udelam toto:

<Directory "C:/www">
  AddHandler mod_python .py
  PythonHandler mod_python.publisher
  PythonDebug On
</Directory>

from mod_python import apache

class index:
   def __init__(self, req):
       self.zapisuj(req)

   def zapisuj(self, req):
       req.write( "Ja jsem instance!")

       return apache.OK
Tak mi to pri pristupu napise: You don't have permission to access
/mptest.py/index on this server.
To je divny.

Tomas