[Tutor PyCZ] mod_python Tutorial

geon geon na post.cz
Pátek Leden 13 09:40:57 CET 2006

Tomas Brabenec napsal(a):

> Tak to se mi to chova uplne stejne jako tobe, ale je divny, ze kdyz
> udelam toto:
>
> <Directory "C:/www">
>   AddHandler mod_python .py
>   PythonHandler mod_python.publisher
>   PythonDebug On
> </Directory>
>

> Tak mi to pri pristupu napise: You don't have permission to access
> /mptest.py/index on this server.
> To je divny.

mě to dělá stejně. Neznám podrobně ty direktivy Apache (nechce se mi
kvůli mod_python učit ještě i Apache ;-) ) , ale asi bude nějaký rozdíl
mezi AddHandler a SetHandler a jejich argumenty v kombinaci s
PythonHandler. Když jsem to zkoušel, tak se mi to tuším jednou podařilo,
ale už jsem pak za boha na to nemohl přijít....a doteď nevím. Ale
vlastně to bylo bez class, s obyčejnou funncí uvnitř py scriptu. Takže
taky divný ... asi je to tou class jako hlavním elementem ve skriptu

Vyjímka je pravidlo.