[Tutor PyCZ] Milované Livewires - A najednou tam lezou třídy

geon geon na post.cz
Pátek Březen 3 12:54:24 CET 2006

Tomáš Bělonožník napsal(a):
> Díky vám oběma za pomoc. Ten kód co jsem posílal do mailu byl trošku
> pravda trošku zvláštní, mě to normálně fungovalo, ale asi jsem omylem
> do toho mailu vložil upravený kód který sem nezkoušel...spravil sem
> tam pár věcí a už to šlo.

> Teď to vypadá
> "robot.telo = box(robot.x-5,robot.y-5,robot.x+5,robot.y+5, filled=1,
> colour=Colour.dark_blue)
> return robot"
> ale jestli je tam chyba tak ji nevidím a asi zůstala...

tak to asi taky, ale myslel jsem, že ti tam chyběla ta definice funkce,
tuším def zmena_XY(...) - to proč ten kod vubec nefungoval ...

> Na tohle se ještě podívám, to vypadá ze všech těch věcí nejsložitěji.

namaluj si to, zkoušej to s konkrétními čísly, odvoď z toho "vzorec,
pravidlo" a bude  :-)
dej pozor, livewires má souřadnice má souřadnice jinak než většina
ostatních grafických prostředí. Tady je bod 0,0 vlevo dole.
> Předěláno do tříd mám, ještě promyslet ten pohyb robotů a hurá na
> přidávání více nepřátel.

Ještě jsem minule taky zapomněl, nebo spíš jsem tě nechtěl zahltit ;-),
že bys tam mohl mít kontrolu při teleportaci, když se náhodou trefíš na
místo kde je robot. Pak by si se asi divil, proč to při teleportaci
někdy rychle skončí a ty prohraješ ;-)

škoda že tu příští týden nejsem, už se těším až si to zahraju!!!! Dej to
pak někam na web a sem vlož odkaz!!

Vyjímka je pravidlo. Rekurzivní.