Re: [Tutor PyCZ] Milované Livewires - A najednou tam lezou třídy

Tomáš Bělonožník rebelme na gmail.com
Pátek Březen 3 13:04:24 CET 2006

>  namaluj si to, zkoušej to s konkrétními čísly, odvoď z toho "vzorec,
> pravidlo" a bude  :-)
>  dej pozor, livewires má souřadnice má souřadnice jinak než většina
> ostatních grafických prostředí. Tady je bod 0,0 vlevo dole.

Tak už jsem to zvládnul, má to jedenáct řádek, tj. nic oproti tomu jak
to vypadalo předtím.
def posunRobota(robot, hrac):
    if robot.x < hrac.x:
        robot.x = robot.x + 5
    elif robot.x > hrac.x:
        robot.x = robot.x - 5
    if robot.y < hrac.y:
        robot.y = robot.y + 5
    elif robot.y > hrac.y:
        robot.y = robot.y - 5
    move_to(robot.telo, robot.x, robot.y)
    sleep(0.2)
    return robot

>  Ještě jsem minule taky zapomněl, nebo spíš jsem tě nechtěl zahltit ;-), že
> bys tam mohl mít kontrolu při teleportaci, když se náhodou trefíš na místo
> kde je robot. Pak by si se asi divil, proč to při teleportaci někdy rychle
> skončí a ty prohraješ ;-)

Dobrý nápad, určitě přidám.

>  škoda že tu příští týden nejsem, už se těším až si to zahraju!!!! Dej to
> pak někam na web a sem vlož odkaz!!

Hehe, určitě dám vědět. Ještě k tomu že jsem první kdo ten Livewires
tutorial dělal takhle do konce - mě se líbila ta forma jakou to je
psaný. Není to jen napsaný a vysvětlený kód, ale neustále to na žáka
naléhá, aby si něco odvodil sám, vyzkoušel sám, prostě přemýšlel.