[Tutor PyCZ] Modul pro tvorbu webovych aplikaci

Zdenek Dolezal zdenek.dolezal na gmail.com
Úterý Březen 28 14:25:58 CEST 2006

Dobry den,
Rad bych dalsi web. aplikaci napsal v pythonu. Zatim jsem do ted nemel
nutnost se python ucit, ale jelikoz programovani studuji, naucit se ho
bylo otazkou ani ne par dni.

Je tu vcelku velka rada modulu pro tvorbu web. aplikaci v pythonu a me
opravdu tlaci cas, kdy musim na projektu zacit. Par jsem si jich
prosel - Albatross, CherryPy, trochu mod_python - je toho ale na moji
casovou situaci strasne moc a vybrat z tak velkeho mnozstvi je velmi
obtizne a nerad bych prebral.

Chci se zeptat, zda ma nekdo zkusenosti s nejakym z techto modulu pro
tvorbu web. aplikaci (stredne velkych az vetsich) a na nejake osobni
pripominky popr. doporuceni, jaky modul si asi vybrat - nejlepe aby
bezel pod apachem, nemel moc velke pozadavky na instalaci, skvela
prace s formulari, ale pokud nekdo doporucite uplne neco jineho,
nevadi. Chci jen vedet, kterymi se mam zabyvat.

Mockrat dekuji za odpovedi.

--
S pozdravem
Zdenek Dolezal