[Tutor PyCZ] Modul pro tvorbu webovych aplikaci

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Úterý Březen 28 14:39:22 CEST 2006

Ja mam zkusenosti s CherryPy (bohuzel jen do verze 0.10) a s Webware.
S Webware pracuji stale a zda se mi to celkem snadne a rychle k nauceni.

Tomas Brabenec
http://brabenec.net