[Tutor PyCZ] Kruhový pohyb

Jaroslav Pachola j_p na centrum.cz
Čtvrtek Květen 18 16:21:12 CEST 2006

Jo a jeste dve rady:

1. Pro kresleni krivek apod. je dobre pouzivat vyhradne parametricka
vyjadreni. V pripade kruznice je parametrem uhel.

2. Pri programovani grafiky se slusne zvladnuta matematicka teorie vice nez
hodi. Kdyz ji clovek nema, tak se zbytecne trapi a objevuje Ameriku. Treba
takove zakladni operace s vektory a maticemi se daji povazovat za zaklad. Ale
neni potreba umet vsechno najednou, samozrejme.

Jinak preju hodne stesti s Pythonem.

JP