[Tutor PyCZ] Několik "Měsíců"

xDlabacekM na seznam.cz xDlabacekM na seznam.cz
Sobota Květen 20 13:32:36 CEST 2006

O5 zdravím,
Vyřešil jsem za vašeho mohutného přispění oběh kruhový pohyb, a vypadá
to velice luxusně. Ale těd bych chtěl, abych těch "Měsíců" bylo víc. Pár
základních věcí mě napadlo, ale nic co by mi pomohlo. Vypadá to asi
takhle:

vz=random.randint(50,300)
pru=random.randint(2,10)
uhel=random.randint(0,359)
allow_moveables()
c=circle(x,y,pru, filled=1)
for z in range(10000):
  x=320+vz*math.cos(uhel)
  y=240+vz*math.sin(uhel)
  uhel=uhel+(math.radians(0.1))
  if uhel==math.radians(360):
    uhel=0
  else:
    uhel=uhel
  move_to(c, x,y)
  time.sleep(0.01)

snad je z toho jasný, o co mi jde. Na začátku by se mělo vyklubat
několik měsíců v různých vzdálenostech, průměru i počátečního úhlu, ale
zbytek už by měl fungovat pro všechny. Je mi jasný, že je to určo
kravina(třída, objekt?), ale nedolítlo mi to zatím. S pozdravem

Marek Dlabáček