[Tutor PyCZ] kratce o Pythonu

Tomáš Bělonožník rebelme na gmail.com
Pondělí Květen 29 20:46:50 CEST 2006

Ahoj,
ja mam pripominku pouze ke slohove strance - rozhodne bych nepsal
"Python je mocný programovací jazyk". Ten obrat vidim uz ponekolikate
(napr. snad stokrat byl v profesionalni tistene prirucce k 3dsMax a
opravdu to trhalo oci) a prijde mi, ze je to vyraz bezradnosti
prekladatele nad anglickym "powerful". To slovo bych pravdepodobne
nahradil vyrazem "vykonny". Ale to jen tak na okraj, s faktickou
strankou veci ti jiste pomuze nekdo jiny :).

Tomáš Bělonožník