[Tutor PyCZ] Html

Pavel Kosina geon na post.cz
Úterý Říjen 3 17:05:10 CEST 2006

Marek napsal(a):
> Tak to zhruba funguje, až na zapisovaní do souboru.Ale to budu řešit později.
> Hlavní problém je v tom, že se v tom nevyznám. zkoušel jsem ten Váš příklad a
> vyhodilo mi to tohle <addinfourl at -1227238772 whose fp =
> <socket._fileobject object at 0xb6da6ae4>>.
Když vezmeš čistě ten můj kod a pustíš ho, tak se ti vyrobí tahle
hláška? Je to chybová hláška? Můžeš jí sem dát celou?
Pokud jsi to zapracoval do svého skriptu, budeš sem muset dát ještě i
ten script, nebo alespoň nějaké funkčně nefunkční demo s výpisem chyby,
budeš-li chtít nějakou odpověd. Jinak je to docela hádání z vody ;-)

Pavel Kosina