[Tutor PyCZ] Html

Marek xdlabacekM na seznam.cz
Úterý Říjen 3 17:12:29 CEST 2006

chyba to není, je to prostě asi výsledek. takhle jsem si to poupravil. jo a
zapisování funguje(relativně)zapíše to ten soubor, ale vyhodí chybu

import urllib, os
params = urllib.urlencode({'query': 'python'})
url= "http://www.abclinuxu.cz/Search?%s" % params
print url
f = urllib.urlopen(url)

print f