[Tutor PyCZ] Pygame - zasahy a otočky (bylo:Re: Fw: HElP)

petrik petrik na extel.sk
Úterý Říjen 10 14:34:41 CEST 2006


Heh je to super ..diky moc... 
Len som chcel spravit specialnu skupinu objektov ktore maju rovnake udalosti ale rozdielne suradnice,
Geon mi vravel ze by som to mal spravit tak 
spravit jednu Class Objekty ..a tam zadat vsetky udalosti ktore budu zdielat ostatne objekty ale 
zadanie suradnic bude potom ,alebo malo by byt v tomto tvare.
opicka = Opicka('opicka.bmp',(61,70)) #ako tuple

lenze aby to zobralo tak musim to zadefinovat do __Init__ u tej class Objekty  

ktora vyzera asi takto

    def __init__(self, image):
        pygame.sprite.Sprite.__init__(self) #call Sprite intializer
        self.image, self.rect = nahrajObrazok(image)
        obrazovka = pygame.display.get_surface()
        self.oblast = obrazovka.get_rect()
        self.rect.topleft = 12, 70                                  // suradnice 
        self.vrtenie = 0

teda ten system ako to mysli Geon je dobry pretoze kedze by som chcel spravit viac objektov tak by to tam toho bolo milion.


 Diky moc , 
s pozdravom WraCkeR

------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: http://www.py.cz/pipermail/tutor/attachments/20061010/35eba2aa/attachment.htm 


Další informace o konferenci Tutor