[Tutor PyCZ] Pygame - zasahy a otočky (bylo:Re: Fw: HElP)

Roman Miklos RMiklos na pss.sk
Úterý Říjen 10 14:55:37 CEST 2006

Neviem presne co chces robit, ale hlavny problem preco
ti to nefungovalo si mal len v tej funkcii

kurzor.trefa(),

ktora niekedy nevracala hodnotu.
To ci si klikol na spravny objekt ti vrati vo funkcii
kurzor.trefa(self, ciel)
zrejme ten prikaz
zasahObd.colliderect(ciel.rect)
pricom ciel je cez parameter funkcie odovzdana instancia triedy Opicka,
alebo Kladivo (alebo nieco ine)

Ked budes mat podobne problemy ze nevies, co ako funguje, zvycajne pomoze,
ked si do programu namontuijes na prislusne miesta par kontrolnych
vypisov.

Ten package Pygame mam sice nainstalovany, ale este som sa s nim nikdy
nezaoberal,
len som si pozrel nejake demo. Mas k Pygame nejaky dobry manual?

"petrik" <petrik na extel.sk>
Sent by: tutor-bounces na py.cz
10.10.2006 14:34
Please respond to
Konference Tutor portalu PyCZ <tutor na py.cz>

"Konference Tutor portalu PyCZ" <tutor na py.cz>
cc

Subject
Re: [Tutor PyCZ]        Pygame - zasahy a otočky (bylo:Re:  Fw: HElP)

Heh je to super ..diky moc...
Len som chcel spravit specialnu skupinu objektov ktore maju rovnake
udalosti ale rozdielne suradnice,
Geon mi vravel ze by som to mal spravit tak
spravit jednu Class Objekty ..a tam zadat vsetky udalosti ktore budu
zdielat ostatne objekty ale
zadanie suradnic bude potom ,alebo malo by byt v tomto tvare.
opicka = Opicka('opicka.bmp',(61,70)) #ako tuple

lenze aby to zobralo tak musim to zadefinovat do __Init__ u tej class
Objekty

ktora vyzera asi takto

    def __init__(self, image):
        pygame.sprite.Sprite.__init__(self) #call Sprite intializer
        self.image, self.rect = nahrajObrazok(image)
        obrazovka = pygame.display.get_surface()
        self.oblast = obrazovka.get_rect()
        self.rect.topleft = 12, 70                                  //
suradnice
        self.vrtenie = 0

teda ten system ako to mysli Geon je dobry pretoze kedze by som chcel
spravit viac objektov tak by to tam toho bolo milion.

 Diky moc ,
s pozdravom WraCkeR