[Tutor PyCZ] Pygame - zasahy a otočky (bylo:Re: Fw: HElP)

petrik petrik na extel.sk
Úterý Říjen 10 15:02:17 CEST 2006


Mno manualy najdes tu 
http://www.geon.wz.cz/pygame/              // CZ
 http://www.pygame.org/news.html  //ENG

O inych zatial neviem : / . 



  Neviem presne co chces robit, ale hlavny problem preco 
  ti to nefungovalo si mal len v tej funkcii 

  kurzor.trefa(), 

  ktora niekedy nevracala hodnotu. 
  To ci si klikol na spravny objekt ti vrati vo funkcii 
  kurzor.trefa(self, ciel) 
  zrejme ten prikaz 
  zasahObd.colliderect(ciel.rect) 
  pricom ciel je cez parameter funkcie odovzdana instancia triedy Opicka, 
  alebo Kladivo (alebo nieco ine) 

  Ked budes mat podobne problemy ze nevies, co ako funguje, zvycajne pomoze, 
  ked si do programu namontuijes na prislusne miesta par kontrolnych vypisov. 

  Ten package Pygame mam sice nainstalovany, ale este som sa s nim nikdy nezaoberal, 
  len som si pozrel nejake demo. Mas k Pygame nejaky dobry manual? 



        "petrik" <petrik na extel.sk> 
        Sent by: tutor-bounces na py.cz 
        10.10.2006 14:34 Please respond to
              Konference Tutor portalu PyCZ <tutor na py.cz> 


       To "Konference Tutor portalu PyCZ" <tutor na py.cz>  
              cc  
              Subject Re: [Tutor PyCZ]        Pygame - zasahy a otočky (bylo:Re:  Fw: HElP) 

              

       



  Heh je to super ..diky moc... 
  Len som chcel spravit specialnu skupinu objektov ktore maju rovnake udalosti ale rozdielne suradnice, 
  Geon mi vravel ze by som to mal spravit tak 
  spravit jednu Class Objekty ..a tam zadat vsetky udalosti ktore budu zdielat ostatne objekty ale 
  zadanie suradnic bude potom ,alebo malo by byt v tomto tvare. 
  opicka = Opicka('opicka.bmp',(61,70)) #ako tuple 
    
  lenze aby to zobralo tak musim to zadefinovat do __Init__ u tej class Objekty   
    
  ktora vyzera asi takto 
    
      def __init__(self, image):
         pygame.sprite.Sprite.__init__(self) #call Sprite intializer
         self.image, self.rect = nahrajObrazok(image)
         obrazovka = pygame.display.get_surface()
         self.oblast = obrazovka.get_rect()
         self.rect.topleft = 12, 70                                  // suradnice 
         self.vrtenie = 0 
    
  teda ten system ako to mysli Geon je dobry pretoze kedze by som chcel spravit viac objektov tak by to tam toho bolo milion. 
    
    
   Diky moc , 
  s pozdravom WraCkeR 
  _______________________________________________
  Tutor mailing list
  Tutor na py.cz
  http://www.py.cz/mailman/listinfo/tutor 

  Mgr. Ing. Roman MIKLÓŠ 
  Prvá stavebná sporiteľňa a.s. 
  Bajkalská 30, P. O. Box 48 
  829 48  Bratislava 25 
  Tel.: +421/ 2 / 582 31 174 
  Fax: +421/ 2 / 582 31 109 



------------------------------------------------------------------------------


  _______________________________________________
  Tutor mailing list
  Tutor na py.cz
  http://www.py.cz/mailman/listinfo/tutor
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: http://www.py.cz/pipermail/tutor/attachments/20061010/58183364/attachment.htm 


Další informace o konferenci Tutor