[Tutor PyCZ] zrušení konference

Pavel Kosina geon na post.cz
Čtvrtek Říjen 12 14:01:50 CEST 2006

ViNiL napsal(a):

> Me je to celkem burt, jen mam nekolik poznamek:
>
> - pokud chcete mit jen jednu konferenci, pak to samozrejme bude
> python na py.cz -- kvuli jmenu, synchronizaci s news atd. migraci clenu
> bych se pokusil provest nejak kultivovane, samozrejme ;-) vetsina lidi
> je stejne v obou.

Tak jo, tak to udělej. Já to pak změním na wiki, aby začátečníci neměli
sebemenší obavy. Už dost na tom, že je stresujeme mailovým forem, o
kterém v životě neslyšeli  ;-)

Mě osobně dost vadí, když třeba na builderu se někdo zeptá a nedostává
nejlepší možné odpovědi... Z podobných důvodů omezuji své odpovědi na
programujte.com a tazatele "tlačím" sem. Proto bych chtěl, aby bylo
fórum beginners-friendly. Proto jsem kdysi chtěl založit tutor a taky
webové rozhraní. Python je totiž výborný jazyk pro začátečníky i pro
absolutní začátečníky, kteří nikdy předtím nic neprogramovali a na
hodinách ICT na základce se nudí. Internet je pak jediným spojencem ve
snaze programovat ..... ;-) Ani nevím, proč to píšu, moc to sem nepatří.
Na druhou stranu mailové fórum pěkně filtruje dotazy typu "PLS HELP!
potrebuju napsat scrypt!", protože dotyčný prostě nemá na to, aby se do
fora přihlásil ;-)

Pavel Kosina