[Tutor PyCZ] zrušení konference

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Čtvrtek Říjen 12 14:25:55 CEST 2006

Souhlas, navic proste podle me staci napsat zpravu, ze konfera
tutor na py.cz se rusi a ze se maji lidi prihlasit ke konfere python na py.cz
a pokud jsou alespon malinko inteligentni, tak to pochopi, kdo to
nepochopi, asi tu ani tak moc nema co delat, co myslite ? :-)

Tomas Brabenec