[Tutor PyCZ] tkinter X wxpython - pohled zacatecnika

sebastian sebastian na sendmail.cz
Neděle Říjen 15 11:03:36 CEST 2006

Zdravim,
podle toho mala co vim predesilam ze nechci zakladat flame ;-)

Ale nejak se mi nedari pochopit v cem ze se Tkinter a wxpython tak
zasadne lisi - pochopil jsem ze tkinter je soucasti instalace pythonu a
je starsi a nektere postupy uz nejsou nejmodernejsi zatimco wxpython se
porad vyviji a je rekneme moderni ovsem taky slozitejsi ...

Nechci se ucit dve GUI (tolik casu nemam ;-)) takze je tu nekdo kdo ma
zkusenosti s obema? co pouzivate vice? je nejaky vetsi rozdil ve
schopnostech?

Diky za postrehy.

PS: vim ze jsou i jina GUI ale ja uz dospel k tomu ze chci jedno z
techto dvou ;-)