[Tutor PyCZ] tkinter X wxpython - pohled zacatecnika

superman feed na centrum.cz
Neděle Říjen 15 14:16:15 CEST 2006

> Ale nejak se mi nedari pochopit v cem ze se Tkinter a wxpython tak
> zasadne lisi - pochopil jsem ze tkinter je soucasti instalace pythonu a
> je starsi a nektere postupy uz nejsou nejmodernejsi zatimco wxpython se
> porad vyviji a je rekneme moderni ovsem taky slozitejsi ...

Oba jsou zoufale nemoderní :-) Vezměte si, že napsat slušnou grafickou
knihovnu je záležitost na léta, takže oba dva mají určitě patnáct let
vývoje za sebou. (Doufám, že moc nelžu, nechce se mi to ověřovati :-))

Tk je grafická knihovna napsaná k jazyku Tcl (takový zkriplený Lisp) a
tuším, že je psaná v Céčku. wxPython je odvozenina od wxWidgets, které
jsou napsány v C++ a wxPython je jenom wrapper.

> Nechci se ucit dve GUI (tolik casu nemam ;-)) takze je tu nekdo kdo ma
> zkusenosti s obema? co pouzivate vice? je nejaky vetsi rozdil ve
> schopnostech?

Jsou i další :-)